pondělí 24. května 2010

Dubus contest 23 cm

S velkým očekáváním jsem se zůčastnil rozdávání bodů v Dubus contestu na 23 cm. V sobotu jsem udělal většinu spojení, v neděli nebylo pomalu koho dělat. V sobotu jsem začal asi dvě hodiny po východu měsíce, protože přišla poměrně silná bouřka.Nechtěl riskovat nějakou škodu a tak jsem anténu zaparkoval a tiše čekal. Po zapnutí rádia jsem koukal na winrad jak puk, takovejch stanic jsem na obrazovce ještě neviděl. Postupně jsem začal stanice volat, nebyl problém s dovoláním, akorát jsem trpěl když někdo dělal spojení a v první relaci si vyměnily reporty a pak si čtyři relace dávaly RRR a TNX a 73 a GL. Jednu stanici (myslím že VK3NX) jsem zavolal a odpověděl mi OK1DFC DE VK3NX 599 K, koukám že Zdeněk nikde a tak jsem ho zavolal ještě jednou a on: OK2DL DE VK3NX 579 K, tomu jsem se zasmál. Díval jsem se do logu OK1DFC a zjistil jsem, že jsem dělal 11 jinejch stanic než on (IK2RTI, JA4BLC, JA4LJB, K2UYH, OK1DFC, PA0BAT, VE6TA, VK3NX, VK5MC, W6YX, WA6PY) a on 17 jinech stanic než já (F5JWF, G4DDK, IK5QLO, OK2DL, PA2DW, PA3DZL, PI4Z, PY2BS, RA3IS, S50C, SM3JQU, SP3XBO, UR5LX, VE3KRP, W6YB, W7JM, WW2R), je vidět že jsou ještě rezervy. Dohromady se Zdeňkem jsme udělali 74 různejch stanic.
V závodě jsem navázal 57 QSO, ON4BCB mě zavolal dvakrát, takže 56 spojení a 49 násobičů = 274 400 bodů je celkové skóre.Můj log je zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat